Tuesday 15 January 2013

mahasiswa Bawani :)


Assalamualaikum 
 
Assalamualaikum
Bismillahirrahmanirrahim .
Seperti yang tertera di atas, kebelakangan ni penuh facebook saya pasal Puan Sharifah dan mahasiswa , Bawani. Ramai yang tak puas hati dengan tindakan Puan Sharifah yang menghentam pelajar yang menanyakan soalan dan mengemukakan pandangan. Tidak salah rasanya kalau dia membiarkan pelajar tersebut menghabiskan pandangannya bukan dengan merampas mic.

Dari satu laman web menyokong tentang keberanian mahasiswa Bawani.


"Bawani telah memberikan suatu harapan baru dalam usaha mengembalikan kewibawaan mahasiswa dewasa ini. Tanpa menghiraukan sebarang risiko, beliau telah bangkit untuk bersuara bukan sahaja bagi diri beliau, sebaliknya juga buat mahasiswa dan rakyat kebanyakan. Bawani juga telah berjaya menunjukkan fungsi dan sifat sebenar sebagai golongan mahasiswa yang berani mempertahankan hak sebagai pelajar.
Beliau pada masa sama menyelar sikap moderator forum yang dianjurkan UUM tersebut Sharifah Zohra Jabeen Syed Shah Miskin.
Katanya, sikap Sharifah Zohra itu kurang matang, tidak profesional, serta memperbodohkan mahasiswa yang turut ikut serta dalam majlis tersebut.

Siang Tadi (semalam) Bawani Dikunjungi Oleh Ramai Orang Yang Mengucapkan Tahniah Kepada Beliau Di Kediamannya, Tapah, Perak... Sebelum Ini Beliau Turut Dihubungi Oleh Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Saifuddin Abdullah Yang Memberikan Kata-Kata Semangat Buat Beliau..
Haa.. ni gambarnye….


 pahe dok? haha. okeyy-okeyy.. maaf kepada yang keliru . meh buka nie..
lebih jelas dan faham ! :) setakat nih jela . 
assalamualaikum...
tekan LINK bawah nie!

 

No comments:

Post a Comment

SeSuKa HaTiLah

Sample Gadget 2