Thursday 3 January 2013

Holiday :)

Hello , hello , hello ,

Aritu , saya pergi holiday ! erm, holiday ke? erm, boleh dikira mcam tu la.. Act , abang konvo tapi tak lepaskan peluanglah bercuti kan . Yang best sangat , satu family pergi plus-plus abang ipaq skali . Memang meriah ! heehee , lupa pulak bagi tau destinasi kami . MALACCA :) tempat bersejarah . Tak nak cakap banyak , saya kepilkan beberapa gambar sepanjang 3 hari di sana .

this is my sibling :) anak sedara sekali

syok sendiri :P

sekadar bergambar

akak dan saya

and the last one,with my great daddy 

banyak lagi gambar tapi tak larat dah nak tunggu uploading yang lembap macam penyu *asma punye ayat, hehehe, so smpai sini jela yang mampu dan saya nie memang kurang sket tahap kesabaran tuh . :D
apa yang penting? KERJASAMA ! , eyh silap , yang penting i'm having a lot of fun with my family . Ini jela percutian saya musim cuti sekolah nieh . Korang cane lak ye ? 
okeyy lah , penat sangat nie . Nak tidow dulu . Papai and assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment

SeSuKa HaTiLah

Sample Gadget 2