Monday 21 January 2013

Amazing?

assalamualaikum ,
saya baru lepas bace BloG someone.. hm , simple but meaningfull.
:)
okeyy, arini nk post lagi gambar2 yang baru diedit..
hope like it .


"Ya Allah,
Jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanmu.
Ya Muhaimin,
jika aku jatuh cinta, jagalah cintaku agar tidak melebihi cintaku padamu.
Ya Rahman,
Jika aku jatuh hati, izinkan aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padamu. Agar aku tidak jatuh dalam jurang percintaan duniawi"

mereka yang terbaik adalah kehadirannya mengingatkan kita pada pencipta :)
if u find them, dont u dare to lose them . Ok?

 Bersabarlah ketika kita diuji, malah beruntunglah kita seandainya menerima ujian. mengapakah?
okey, then .. *let me speak ! Ujian itu tanda Allah masih mengingati kita. tidakkah ianya beruntung? yap.. sangat.
jangan berfikir negatif :) berlapang dada dan terimalah dengan hati yang terbuka. Dan setiap ujian itu mengandungi hikmah yang kadang-kala kita tak sedar.. insyaALLAH, apabila kita redha , dan dapat menerima sesuatu ujian yang datang, pasti segala hikmah itu akan terungkai dan kita akan temui mengapa ini terjadi pada kita bukan orang lain.

No comments:

Post a Comment

SeSuKa HaTiLah

Sample Gadget 2