Saturday 20 April 2013

BFF wedding !

Assalamualaikum,

Berdasarkan tittle diatas , dengan berbesar hatinya saya ingin mengepos beberapa gambar wedding member saya sejak di sekolah menengah dulu, kira bestfriend aka sibling la. 

Hari ni , 20.april.13 majlis belah husband dia. Apa yang special tentang pasangan ni adalah.... jeng jeng jeng ! hihihi, mereka ni pasangan first kawin sama sekolah, kirenye di pengantin lelaki nye kawan saya jugok lah. HAHAHA, *bgga sekejap. Tak sangka betul , kawin jugak diorang nie , kira jodoh kuat lah nie. Alhmdulillah !

meh , usha gambar-gmbar diorg :)










Mana gambar saya? takda ? mana? mana? haha, gedix sungguh mempersoalkan bende tuh.. sememangnya tiada kerana saya tidak menghadirkan diri saya :'( dah mcam pengumuman berita jer. haha !

First sekali, nak mintak maaf kepada member-member kerana telah menciplak gambar-gambar diatas :) soryy sangat ehh, esp FARAHIN, AISYAH, FARAHATUL dan FARID . dan bebanyak terima kasih ye . kalau tak ikhlas atau tak benarkan sila bgtau , t serta-merta akan padam .

Mintak maaf jugak pada jannah sebab tak datang wedding you. I still love you . :P 

Kepada pengantin NOOR JANNAH SHAFIQAH dan ZAHIRUDDIN , semoga perkahwinan korang kekal ke akhir hayat dan bersambung di syurga . insyaALLAH :) selamat melayari alam rumahtangga ye ! doakan SITI ZALIKHA jugak tau jana ! hehehew... 

:) lots of love my dear,

zalikha

No comments:

Post a Comment

SeSuKa HaTiLah

Sample Gadget 2