Wednesday 17 July 2013

Rindu dekat someone

 Assalamualaikum,

Ohhai, :) tetiba malam ni datang seru dan mood yang berkobar-kobar nak taip.. Mungkin sebab tengok gambar budak tu kot kan. Budak? budak mana pulak nie ehh.. haha, bukan budak tapi kakak. Kakak lain mak lain bapak,  :) <3 serius rindu gila nak jumpe dia. Hmm, tapi dia dah sambung belajar dah pums. Jadi susah nak jumpe. Nanti saya pun dah merantau jauhhh.. lagi la susah nak dating sesama lagi. Sedih, tapi takpe, saya janji awak akan tetap jadi kawan saya sampai bila-bila.. 

Okey, ni dia kak dira saya.


Dia seorang yang cumell.. hehe, senang nak buli.. :) tapi saya tak buat la. Sebab saya sayang dia. Hoho..

“To my dear sista, belajar rajin-rajin, semoga segala urusanmu dipermudahkan. Sayang u selalu, sampai hujung nyawa. Kalau ada umur yang panjang, harap kita dapat jumpe lagi oneday. InsyaAllah..”

This is our memory , 

Gambar last ni yang paling menyedihkan :( kita kumpul 5 orang , last-last hilang mana semuanya. Tapi enjoy giler kawan dengan korang. <3

Last but not least, kenang daku dalam doamu. Kawen t jemput i tau. kikikiki. Sayang kau sangat kak oii.. ^.^

Assalamualaikum,

sincerely,

zalikha

No comments:

Post a Comment

SeSuKa HaTiLah

Sample Gadget 2